Politika vračanja in garancija
Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošniki imajo pravico do odstopa od nakupne pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga. Rok za odstop od pogodbe je 14 dni od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo imenovali in ki ni prevoznik, prevzeli zadnji izdelek.
Da uveljavite pravico do odstopa od pogodbe, morate nas obvestiti o svoji odločitvi, da odstopate od te pogodbe, z jasno izjavo (npr. po e-pošti ali po navadni pošti). Za ta namen lahko uporabite obrazec za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno.
E-pošta: info@diagstore.si
Potrošniki nimajo pravice do odstopa od pogodbe, zlasti v primeru pogodb:
- za dobavo blaga, ki je bilo prilagojeno potrošnikovim željam ali za njegovo osebno rabo,
- za dobavo avdio ali video posnetkov ali računalniškega programa, če je originalna embalaža poškodovana,
- v primeru pogodb o dobavi digitalnih vsebin, če te niso bile dobavljene na trajnem nosilcu.
V primeru, da potrošnik odstopi od pogodbe, mu bomo v 14 dneh od prejema odstopa od pogodbe o nakupu vrnili vsa prejeta plačila, vključno s stroški pošiljanja.
Če potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe, nismo dolžni vrniti potrošniku prejetih denarnih sredstev, dokler potrošnik ne vrne blaga prodajalcu.
Vendar pa določba zakona o odstopu od pogodbe v 14 dneh ne more biti razlagana tako, da omogoča brezplačno izposojo blaga. Če potrošnik uveljavi pravico do odstopa od pogodbe v roku 14 dni od prejema blaga, mora v roku 14 dni od odstopa prodajalcu vrniti vse, kar je prejel na podlagi prodajne pogodbe. Če to ni več mogoče (npr. blago je bilo medtem uničeno ali porabljeno), mora potrošnik zagotoviti denarno nadomestilo za tisto, kar ni mogoče vrniti. Če je vrženo blago le delno poškodovano, lahko prodajalec od potrošnika zahteva odškodnino in jo pobota z vračljivo kupnino. V takem primeru mora prodajalec dokazati nastalo škodo. V takem primeru prodajalec potrošniku vrne le znižano kupnino.
Garancija
Potrošniki imajo zakonsko garancijo 24 mesecev za dobavljeno potrošno blago. Garancijo lahko uveljavljate neposredno pri nas. Za poslovne kupce velja garancija 12 mesecev. V primeru reklamacije je treba kupljeno blago vrniti na naš naslov, skupaj z opisom reklamacijske napake. Uporabite lahko reklamacijski obrazec.
Obrazec za reklamacijo
E-pošta: info@diagstore.si
Prodajalec je odgovoren potrošniku, da je blago ob prevzemu brez napak. Prodajalec je potrošniku zlasti odgovoren, da je v trenutku prevzema blaga potrošniku
- ima blago lastnosti, dogovorjene med strankama, in če ni dogovora, lastnosti, ki jih je opisal prodajalec ali proizvajalec ali ki jih je kupec pričakoval glede na naravo blaga in na podlagi oglaševanja, ki ga je izvedel prodajalec,
- je blago primerno za namen, za katerega ga je prodajalec navedel ali za katerega se blago te vrste običajno uporablja,
- blago ustreza kakovosti ali izdelavi dogovorjenega vzorca ali primerka, če je bila kakovost ali izdelava določena s sklicevanjem na dogovorjeni vzorec ali primerek,
- blago je v ustrezni količini, meri ali teži; in
- blago je v skladu z zakonskimi zahtevami.
Če izdelek nima navedenih lastnosti, lahko potrošnik zahteva tudi dobavo novega izdelka brez napak, če to glede na vrsto napake ni nerazumno, če pa napaka zadeva le del izdelka, lahko potrošnik zahteva le zamenjavo tega dela; če to ni mogoče, lahko odstopi od pogodbe. Če pa je to glede na naravo napake nesorazmerno, zlasti če se napaka lahko odpravi brez nepotrebnega odlašanja, ima potrošnik pravico do brezplačne odprave napake. Potrošnik ima pravico do dobave novega izdelka ali zamenjave dela tudi v primeru odstranljive napake, če izdelka ne more pravilno uporabljati zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak. V takem primeru ima potrošnik tudi pravico odstopiti od pogodbe. Če potrošnik ne odstopi od pogodbe ali ne uveljavi pravice do dobave novega izdelka brez napak, zamenjave sestavnega dela ali popravila izdelka, lahko zahteva primerno znižanje cene. Potrošnik ima pravico do razumnega popusta tudi, če prodajalec ne more dobaviti novega izdelka brez napak, zamenjati dela izdelka ali popraviti izdelka ali če prodajalec ne odpravi napake v razumnem roku ali če bi odprava napake potrošniku povzročila znatne težave.
Kupec nima pravice do uveljavljanja pravice zaradi pomanjkljive izpolnitve, če je pred prevzemom izdelka vedel, da je izdelek pomanjkljiv, ali če je pomanjkljivost povzročil sam.
Potrošnik ima pravico uveljavljati pravico zaradi pomanjkljivosti, ki se pojavi na potrošniškem blagu, v roku štiriindvajsetih mesecev od prejema. Če se pomanjkljivost pokaže v dvanajstih mesecih od prejema, se šteje, da je bilo blago pomanjkljivo ob prejemu.
Prodajalec ne odgovarja za napake, ki so posledica normalne obrabe ali neupoštevanja navodil za uporabo.
Prodajalec mora reklamacijo, vključno z odpravo napake, rešiti brez nepotrebnega odlašanja.
Garancija za kakovost se podaljša za čas od vložitve reklamacije do rešitve reklamacije ali do trenutka, ko je kupec dolžan prevzeti izdelek. Če se blago ali del blaga zamenja, velja odgovornost prodajalca, kot da je bilo blago ali del blaga kupljeno novo. V primeru upravičene reklamacije ima kupec pravico do povračila razumno nastalih stroškov.